Zapraszamy na rejs szkoleniowy, którego celem jest podniesienie kwalifikacji oraz przygotowanie uczestników do przyszłych zadań, przed jakimi staną jako oficerowie STS Pogorii. Podczas rejsu uczestnicy będą mieli okazję zdobyć cenne doświadczenie, biorąc udział w szeregu szkoleń praktycznych i teoretycznych prowadzonych przez wykwalifikowaną Kadrę.
Plan szkolenia:
- Rola oficera i jego zadania.
- Zasady życia na statku i współpraca z załogą zawodową.
- Dokładne zapoznanie ze statkiem (liny, żagle, pomieszczenia i ich funkcje).
- Stawianie i zrzucanie poszczególnych żagli.
- Szkolenie rejowe krok po kroku.
- Rola oficera podczas poszczególnych alarmów.
- Szkolenie z manewrowania pontonem.
- Prawidłowe wypełnianie dziennika jachtowego.
- Omówienie manewrów awaryjnych.
- Bycie liderem zespołu, praca z wachtą.
Stawiamy na osoby chętne do przekazywania wiedzy.
Od uczestników oczekujemy:
- minimum stopień jachtowego sternika morskiego,
- uczestniczenia w minimum jednym rejsie na STS Pogoria na przestrzeni ostatnich 7
lat oraz podstawowej znajomości statku, - znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikowanie się,
- brak przeciwskazań do pracy na rejach,
- uprawnień radiowych – minimum SRC (nie obligatoryjnie),
- mile widziane uprawnienia STCW (nie obligatoryjnie),
Jeżeli nie spełniasz wszystkich oczekiwań, a chcesz płynąć na rejs, skontaktuj się z nami.
Procedura zgłoszeniowa:
1. Wypełnij ankietę Kliknij tutaj>
2. Po wypełnieniu dostaną Państwo maila z informacjami od kpt. Magdaleny Dudek, która
prowadzi i nadzoruje cały proces szkoleniowy.
3. DOPIERO PO OTRZYMANIU ODPOWIEDZI prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie poniżej.
Jeśli masz pytania w sprawie rejsu:
Magdalena Dudek
tel. 504 651 046
m.dudek@horyzontbezkonca.pl
Koszt rejsu: 3700 zł
Osoby kontynuujące praktykę oficerską na żaglowcu uzyskują zniżkę – koszt rejsu 3300 zł
- Transport autokarem z Lublewo Gdańskie – Warszawa i Gliwice do portu zaokrętowania i z powrotem
- zakwaterowanie na żaglowcu STS Pogoria (wieloosobowy kubryk lub kabina)
- pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja + porcja dla wachty nocnej)
- całodobowy dostęp do herbaty
- poduszka, koc
- opiekę wykwalifikowanej kadry oficerskiej
- opłaty portowe i manewrowe
- opłaty eksploatacyjne i paliwo
- zwiedzania i biletów wstępu do atrakcji w portach
- kosztów transportu na miejsce zaokrętowania i powrotu z miejsca wyokrętowania ( w przypadku wyboru innego transportu niż autokar)
- obowiązkowego ubezpieczenia NNW + KL za granicą ( żeglarstwo wpisuje się w sporty wysokiego ryzyka)